Ana içeriğe atla

MAYBELLINE GEL EYELINER

Tekrar merhabalaaaar :)

Hazır eyelinerlardan başladık, böyle devam edelim dedim ve bugün de kullandığım Maybelline'in o harika gel eyelinerından bahsedeceğim. Eyelinerda pek de farklı renkleri kendime yakıştıramadığımdan, yine riske atmadan ilk olarak 01-Intense Black rengini almıştım 2 ay önce.


-Çok şık bi' kutusu var, sade ambalajları seviyorum. Yanında bir de eyeliner fırçası var, bana gayet kullanışlı geldi yumuşacık bi' fırça. Ama incecik bi çizgi çektirmiyor.Aşağıdaki kalınlıkta çekebiliyorum en ince, yedek bir eyeliner fırçası şart yani benim için :)
-Bu benim ilk gel eyeliner deneyimim, iyi birşeyle başlamak istemiştim. E bu kadar methini duyduktan sonra tabii ki Maybelline'e yöneldim. Normal satış fiyatı 24tl, ben indirimli birgünde 17 liraya almıştım.
-Yapısı yu-mu-şa-cıııık!
-Rengi mat siyah,kullandığım diğer eyelinerlar daha parlak bitiyor.
-Simsiyah olmaması belki can sıkıcı olabilir.
-Ürünü ilk başlarda azcık aldığım için renk vermiyor sanmıştım ama cimriliği bırakınca gayet güzel rengini verdiğini gördüm :)
-Kalıcılık olarak benim gözlerim terliyor,ya da yağlanıyor mu denir ona :) her neyse o yüzden genelde kalıcı olmaz bende eyelinerlar ama bu 4-5 saat kalıcı oldu sonra silikleşti birazcık.E o kadar da olsun!
-İlk elimde denemiştim ve 2 günde zor çıkmıştı,kuruysa göz kapaklarınız sizde daha kalıcı olucak demektir bu da :)

Açıkçası ben pek de bi olumsuz yön bulamadım, bundan sonra gel eyelinerda Maybellineden başka macera aramam :)

Hoşçakalııın,
Gülüş ^.^ 

Yorumlar

  1. çok severek kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle eyelinerlarım içinde elim hep buna gidiyor:)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Şahane bir ürün özellikle siyahlığı.
    Blogunuzu takibe aldım banada beklerim :)

    ebrumakeup.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Bende almak ıstıorum en kısa zamanda madem herkes begenıor:) Blogunu cok sevdim bana da beklerim http://mervelil.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ALIX AVIEN PARIS MAXILIP LIPSTICK NO.69

Sürekli buraya bir şeyler yazmak istesem de maalesef yoğunluklarımdan dolayı aktifçe kullanamıyorum! Bugün dinlenme biçimim olarak bloguma uzun zamandır kullandığım ve artık saçlarımın renginden dolayı artık beni soluk gösteren ama harika bu bebeği sizlere göstermeye geldim :) Belki çoktandır haberiniz var belki denemediniz. Denemeden önce bu yazımı okuduktan sonra karar verin diyorum :) Öncelikle; Alix Avien bu ruj için ne diyor; Özel formülü dudak çizgilerindeki görünümü azaltır ve  sık kullanımda dudaklarda %40'a kadar artmış bir dolgunluk verir. Yoğun nem verme özelliği ile de dudaklar %60 daha çok nem kazanır. Ben ne diyorum: ''AYNEN!'' Yani dolgunluk kısmını bilemiyorum alırken neler vaad ettiğine bakmadığım için dudaklarımın 4 ay önceki haliyle şimdiki halini kıyaslayamadım. Ancak o kadar güzel ki yapısı, adeta bir lipbalm gibi yumuşacık oldukça nem veren kremsi bir ruj. Renk skalası oldukça geniş, ben 69 numaralı içinde hafif pembelik b

MAC 187 FIRÇA

 Herkese yeniden merhaba :) Eminim bu fırçayı görmekten sıkıldınız. Ben de alırken pek fazla araştırmadım açıkçası çünkü adı duyulmuş her vlogger/blogger ın favorilerinden biri bu fırça idi. Bu fırça hakkında azıcık değişik şeyler söylemeye geldim. Ayrıca bu ilk MAC fırçam. Keşke böyle tanışmasaydık ? Boyutlarını tam anlayabilmek için elimde gösterdiğim bu fotoğrafla başlayalım mı yazıya :) ?

Benefit "Benetint" Dudak ve Yanak Mürekkebi

Yeniden merhaba herkese! Bugün sizlere eminim adını çokça duyduğunuz seveni kadar nefret edeni de çok olan, ambalajlarıyla hepimizi mest eden Benefit markasının renkli likitlerinden kırmızı olanı yani "Benetint"i anlatacağım. Ambalajı adeta büyük bir oje şişesi gibi. Kapağını açtığımızda uygulama aplikatörü de aşağıda gördüğünüz gibi bu benzerliğini koruyor. Kapağını açar açmaz burnunuza yoğun bir şekilde gül kokusu geliyor. Ve bu koku bir süre yanaklarınızda kalıyor. Biriyle tokalaşırken "yüzüne gül suyu mu sürdün?" sorusuna denk gelebilirsiniz benim gibi :) Kalıcılığı ise gerçekten beklediğimin çok üstünde bir başarıya sahip. Benim gibi gün içinde allık tazelemeyi sevmiyorsanız işte size göre bir allık! 10 saat yüzümde kıpırdamadan durdu.  Ayrıca ben yazları denize girerken sanki güneşten kızarmışım, tatlış tatlış olmuşum gibi bir görüntü istediğimde de güneş kreminden sonra hemen uyguluyorum suya bile girsem yoğunluğunu kaybetse de tama

Boomerang Üyesiyim

Bumerang - Yazarkafe