Ana içeriğe atla

Moshos Garden Kil Maskesi-Gül Amber/ Moshos Garden Clay Mask-Rose&Amber

Herkese merhaba!

Bugün bloguma uzun zamandır (2ay) kullandığım kil maskesini anlatacağım! Daha önceden yazılarımı okuyanlar az çok bilirler özellikle cilt bakım ürünlerini uzun zaman kullandıktan sonra yazıyorum,diğer türlü bana biraz kandırıkçı geliyor yazılar :)

Öncelikle belirtmeliyim ki Moshos Garden %100 doğal içerikli ürünler üretiyor. Yani eğer gül suyu veya bir takım yağlara alerjiniz yoksa %100 güvenilir ürünler. İçinde güzel koksun diye tonlarca kimyasal yok. Çirkin mi kokuyor? derseniz de, asla değil içinde Gül/Amber olan bir maske çirkin kokabilir mi! :)
      Kendisi aşağıda gördüğünüz gibi 50gramlık cam bir kapta geliyor.




Biliyoruz ki özellikle yağlı ve karma ciltler kil maskelerine bayılır. Kuru ciltlerin ise kabusudur çünkü cildi yağlardan arındırırken inanılmaz kurutur ve gerer.
Moshos   ise gerçekten bu kil maskeleriyle harika bir iş çıkartmış çünkü tüm cilt tiplerine uyum sağlıyor.
Neden derseniz şimdi içeriğini gösterdiğimde bana hak vereceksiniz!

Gördüğünüz gibi içindekiler az ama öz! %100 doğal!

- Cildim normalden karmaya dönük.Elmacıklarımın altı kuru yapıya sahip.  (Cilt tipim son 1 senede değişti,daha önceleri yağlıydı).Cildim yağlıyken kullandığım kil maskeleri/temizleyiciler artık cildimi geriyor ve kurutuyor. O yüzden kil maskelerini bir süre rafa kaldırmıştım. Ta ki instagramda Moshos la tanışana kadar.
-İçeriğindeki yağlar sayesinde  kullandıktan sonra cilt gerilmiyor. Aksine pamuk gibi yumuşak kalıyor.
-Eğer kil maskesi yaparsanız ardından mutlaka bir nem maskesi yapmalısınız aksi takdirde cildiniz gerilir. Bu maskenin en sevdiğim yanı da bu oldu. Bu maske zaten cildimin istediği nemi veriyor,germiyor,kurutmuyor.Ekstra 2. maskeye ihtiyacım kalmıyor.
-Cildiniz çok yağlıysa haftada 2 kere yapabilirsiniz. Ben 1 kere kullanıyorum.
-Özellikle büyük şehirlerde yaşayanlarımız (ben gibi :)) İstanbulun bu pis havasında cildimize ister makyaj yapalım ister yapmayalım gözeneklerimiz tıkanıyor!
-Bu yüzden haftada mutlaka 1-2 kere maske yapmalıyız. Günlük temizlemeyi söylemiyorum bile.

Gördüğünüz gibi katı kıvamlı,gerçek kil olduğunu kokusundan anlayabiliyorsunuz.

Uygulama aşamasına gelirsek :);


-1 çay kaşığı dolusu ürün tüm yüzüme yetiyor. Ortalama 1-2 çay kaşığı su ile karıştırıyoruz. (küçük çay kaşığı değil tabi kullandığım) .
Kıvamı ne su gibi olacak ne de böyle lap lap diye sert olucak (Umarım anlatabilmişimdir :D)
Bütün yüzümüze sürüyoruuuuz.
Ardından 10 dakika kadar bekliyoruz. Burada önemli olan kısım kil maskesi yüzümüzde taş gibi olmayacak. Rengi koyu yeşilden açık yeşile döndüğünde su ile duruluyoruz.
Ben ardından gözenekli kısmıma limon suyu, diğer yerlerime de gül suyu ile tonikliyorum. Cildim gerçekten ferahlıyor, aydınlanıyor,haftanın yorgunluğunu atıyor..

Eğer siz de Moshosun doğal ürünlerini merak ediyorsanız aşağıdaki linklerden hem sipariş verebilir hem de sorular sorarak sizi yönlendirmelerini sağlayabilirsiniz :)
Ben artık kil maskesi aramıyorum,ihtiyacım oldukça doooğru Moshosa!
Bir çok kil maskeleri var eğer siz de gül&amber kil maskesi istiyorsanız buraya tıktık..


Instagram hesapları: instagram.com/moshosgarden
Online Alışveriş siteleri: www.moshosgarden.com 





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ALIX AVIEN PARIS MAXILIP LIPSTICK NO.69

Sürekli buraya bir şeyler yazmak istesem de maalesef yoğunluklarımdan dolayı aktifçe kullanamıyorum! Bugün dinlenme biçimim olarak bloguma uzun zamandır kullandığım ve artık saçlarımın renginden dolayı artık beni soluk gösteren ama harika bu bebeği sizlere göstermeye geldim :) Belki çoktandır haberiniz var belki denemediniz. Denemeden önce bu yazımı okuduktan sonra karar verin diyorum :) Öncelikle; Alix Avien bu ruj için ne diyor; Özel formülü dudak çizgilerindeki görünümü azaltır ve  sık kullanımda dudaklarda %40'a kadar artmış bir dolgunluk verir. Yoğun nem verme özelliği ile de dudaklar %60 daha çok nem kazanır. Ben ne diyorum: ''AYNEN!'' Yani dolgunluk kısmını bilemiyorum alırken neler vaad ettiğine bakmadığım için dudaklarımın 4 ay önceki haliyle şimdiki halini kıyaslayamadım. Ancak o kadar güzel ki yapısı, adeta bir lipbalm gibi yumuşacık oldukça nem veren kremsi bir ruj. Renk skalası oldukça geniş, ben 69 numaralı içinde hafif pembelik b

MAC 187 FIRÇA

 Herkese yeniden merhaba :) Eminim bu fırçayı görmekten sıkıldınız. Ben de alırken pek fazla araştırmadım açıkçası çünkü adı duyulmuş her vlogger/blogger ın favorilerinden biri bu fırça idi. Bu fırça hakkında azıcık değişik şeyler söylemeye geldim. Ayrıca bu ilk MAC fırçam. Keşke böyle tanışmasaydık ? Boyutlarını tam anlayabilmek için elimde gösterdiğim bu fotoğrafla başlayalım mı yazıya :) ?

Benefit "Benetint" Dudak ve Yanak Mürekkebi

Yeniden merhaba herkese! Bugün sizlere eminim adını çokça duyduğunuz seveni kadar nefret edeni de çok olan, ambalajlarıyla hepimizi mest eden Benefit markasının renkli likitlerinden kırmızı olanı yani "Benetint"i anlatacağım. Ambalajı adeta büyük bir oje şişesi gibi. Kapağını açtığımızda uygulama aplikatörü de aşağıda gördüğünüz gibi bu benzerliğini koruyor. Kapağını açar açmaz burnunuza yoğun bir şekilde gül kokusu geliyor. Ve bu koku bir süre yanaklarınızda kalıyor. Biriyle tokalaşırken "yüzüne gül suyu mu sürdün?" sorusuna denk gelebilirsiniz benim gibi :) Kalıcılığı ise gerçekten beklediğimin çok üstünde bir başarıya sahip. Benim gibi gün içinde allık tazelemeyi sevmiyorsanız işte size göre bir allık! 10 saat yüzümde kıpırdamadan durdu.  Ayrıca ben yazları denize girerken sanki güneşten kızarmışım, tatlış tatlış olmuşum gibi bir görüntü istediğimde de güneş kreminden sonra hemen uyguluyorum suya bile girsem yoğunluğunu kaybetse de tama

Boomerang Üyesiyim

Bumerang - Yazarkafe