Ana içeriğe atla

Bu mu? O mu? #1 (Live Clean Sıvı Saç Kremi,Bonacure Acil Kurtarma Spreyi,Urban Care Naturals Sıvı Saç Kremi)

Herkese yeniden merhaba! Instagram adresimde paylaştığım üzere bugün "Bu mu? O mu?" yazı dizinime başlıyorum. 

Bu mu? O mu?

Sıvı saç kremleri genellikle çift fazlıdır. Bir kısmı su kıvamlı iken diğer kısmı saç kremi gibi yoğundur.İyice çalkalayıp homojen hale gelince kullanıma hazır demektir.Sıvı saç kremlerini ne durumlarda kullanırız? İlki duşta saçlarınıza krem uygulamanıza rağmen, duştan çıktığınızda saçlarınızın karışıklığını kolay açmak için. İkincisi ise, gün içinde saçlarınızı kuru hissettiğinizde kuruluğunu,kuru elektrikli görüntüyü almak için bir miktar pıslatırız. En dikkat edeceğimiz şey çok fazla sıkmamak. Çünkü saçı çabuk yağlandırabilir. Diğeri ise saç köklerine uygulamamak.

Urban Care Naturals Argan Yağlı Sıvı Saç Kremi ile başlamak istiyorum. Dünyanın en kötü ambalajı ödülünü alabilecek düzeyde berbat bir fısfıs sistemine sahip. İmkanı yok ki saçıma gelsin, hepsi ellerime kollarıma yerlere akıyor. Sadece benimkinde değil herkes aynı sorundan şikayetçi. Ürünün yarısı yere giderek ziyan oluyor. Saçı çabuk yağlandırıyor, bi miktar da söndürüyor.
Diğer şikayetimse "özel içeriğiyle saç kırılmasını önler,pürüssüzleştirir" demesi. Özel içerik dediği saç ürünlerinde bulunan silikon (dimethicone)! Evet saçlara parlaklık,pürüzsüzlük, yumuşaklık veriyor. GEÇİCİ! silikon içeren maddeleri uzun süre kullandığınızda saçlar daha çabuk kırılıp, zayıflayacaktır. KALICI ZARAR! Gramaj: 200 ml Fiyat:15 lira civarı. Watsons ve Gratislerde bulabilirsiniz. İçeriğine bakalım,
Urban Care Natural's Argan Oil Sıvı Saç Kremi İçerik

NOT: silikon içeren saç ürünlerini kesinlikle saç dibine getirmiyoruz. Aksi takdirde saç derimiz oksijensiz kalır ve saç dökülmeleri baş gösterir. Kulak hizasından aşağı kısma uygulamakta fayda var.

Schwarzkopf Bonacure Acil Kurtarma Spreyi, bu aslında oldukça değişik bi' saç spreyi. Yine çift fazlı bir kısmı şeffaf bir kısmı kırmızı su. Silikonsuz.Krem gibi yoğun değil.Saçlarımı kuru hissettiğimde bundan 5-6 fıs sıkıyorum. İlk başta "bu ne be hiç bi değişiklik olmadı" demiştim. 5 dakika geçtikten sonra saçlarım hem çok güzel parlıyor, hem yumuşacık oluyor hem de mis gibi kokuyor. Ayrıca saçı yağlı göstermiyor ve söndürmüyor. Etkisi tüm gün sürüyor. Fısfıs kısmı gayet güzel sorunsuz. Ama içeriği gerçekten evlat olsa sevilmez. Gerçi bi üstte anlattığımın içeriğine göre iyi sayılabilir.Malum artık içeriğe dikkat ediyorum, bitince tekrar almayacağım. Gramajı:200 ml Fiyatı:40-50 tl civarı. İnternetten online olarak veya kuaförlerden satın alabilirsiniz. İçeriğine bakalım,
BC Bonacure Aminocell Rebuild Acil Kurtarma Saç Spreyi

Live Clean Argan Yağlı Sıvı Saç Kremi, geldik bebişime. Yine çift fazlı bir ürün. Kokusu güzel,meyveli.Silikonsuz. Organik sertifikalı. Şeffaf+kremsi bölge şeklinde. İyice çalkalıyoruz ve öyle uyguluyoruz. Çünkü krem bölümü biraz yoğun. Ambalajı mükemmel, fısfıs kısmını öyle güzel ayarlamışlar ki bu tip ürünler çabuk tükendiği için bu bölgesi önemli benim için live clean ise tek fısta büyük bi bölüme etki ediyor. Yine 5-6 fıs belime gelen saçlarıma yetiyor. Yumuşacık sağlıklı saçlarıma kavuşuyorum ve etkisi tüm gün sürüyor. Benim saçlarım dolgun olduğu için sönse de çok sorun etmiyorum ama sönük saçlı olanlar az bir miktar uygulasın ki iyice pırasa saça dönmesin saçlar. Fiyatı: 30 TL olması lazım. Gramajı: 150 ml. Sadece Watsons mağazalarından alabilirsiniz.İçeriği de hemen aşağıda;
Live Clean Argan Oil Sıvı Saç Kremi
NOT: İçerik sırasında ilk 3 sırada ne varsa o şişenin %90dan fazlasını o ilk 3 lü oluşturuyor demektir. Her "argan yağlı" yazısına çok da itibar etmeyin. Belki içinde 1 ml bile argan olmayabilir. Live Clean'e bakarsak 2. ve 3. maddesi Argan. Yani güvenip alınabilir.



Sonuuuuç, yazıdan da anlayabileceğiniz üzere benim tekrar tekrar alacağım sıvı saç kremi Live Clean'dir. İçeriği temiz,istediğim sonucu alıyorum. Eh fiyatı biraz fazla gibi ama kesinlikle hakediyor!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ALIX AVIEN PARIS MAXILIP LIPSTICK NO.69

Sürekli buraya bir şeyler yazmak istesem de maalesef yoğunluklarımdan dolayı aktifçe kullanamıyorum! Bugün dinlenme biçimim olarak bloguma uzun zamandır kullandığım ve artık saçlarımın renginden dolayı artık beni soluk gösteren ama harika bu bebeği sizlere göstermeye geldim :) Belki çoktandır haberiniz var belki denemediniz. Denemeden önce bu yazımı okuduktan sonra karar verin diyorum :) Öncelikle; Alix Avien bu ruj için ne diyor; Özel formülü dudak çizgilerindeki görünümü azaltır ve  sık kullanımda dudaklarda %40'a kadar artmış bir dolgunluk verir. Yoğun nem verme özelliği ile de dudaklar %60 daha çok nem kazanır. Ben ne diyorum: ''AYNEN!'' Yani dolgunluk kısmını bilemiyorum alırken neler vaad ettiğine bakmadığım için dudaklarımın 4 ay önceki haliyle şimdiki halini kıyaslayamadım. Ancak o kadar güzel ki yapısı, adeta bir lipbalm gibi yumuşacık oldukça nem veren kremsi bir ruj. Renk skalası oldukça geniş, ben 69 numaralı içinde hafif pembelik b

MAC 187 FIRÇA

 Herkese yeniden merhaba :) Eminim bu fırçayı görmekten sıkıldınız. Ben de alırken pek fazla araştırmadım açıkçası çünkü adı duyulmuş her vlogger/blogger ın favorilerinden biri bu fırça idi. Bu fırça hakkında azıcık değişik şeyler söylemeye geldim. Ayrıca bu ilk MAC fırçam. Keşke böyle tanışmasaydık ? Boyutlarını tam anlayabilmek için elimde gösterdiğim bu fotoğrafla başlayalım mı yazıya :) ?

Benefit "Benetint" Dudak ve Yanak Mürekkebi

Yeniden merhaba herkese! Bugün sizlere eminim adını çokça duyduğunuz seveni kadar nefret edeni de çok olan, ambalajlarıyla hepimizi mest eden Benefit markasının renkli likitlerinden kırmızı olanı yani "Benetint"i anlatacağım. Ambalajı adeta büyük bir oje şişesi gibi. Kapağını açtığımızda uygulama aplikatörü de aşağıda gördüğünüz gibi bu benzerliğini koruyor. Kapağını açar açmaz burnunuza yoğun bir şekilde gül kokusu geliyor. Ve bu koku bir süre yanaklarınızda kalıyor. Biriyle tokalaşırken "yüzüne gül suyu mu sürdün?" sorusuna denk gelebilirsiniz benim gibi :) Kalıcılığı ise gerçekten beklediğimin çok üstünde bir başarıya sahip. Benim gibi gün içinde allık tazelemeyi sevmiyorsanız işte size göre bir allık! 10 saat yüzümde kıpırdamadan durdu.  Ayrıca ben yazları denize girerken sanki güneşten kızarmışım, tatlış tatlış olmuşum gibi bir görüntü istediğimde de güneş kreminden sonra hemen uyguluyorum suya bile girsem yoğunluğunu kaybetse de tama

Boomerang Üyesiyim

Bumerang - Yazarkafe