Ana içeriğe atla

L'oreal Super Liner Gel Intenze || L'oreal Jel Eyeliner

Herkese merhaba!
Bugün bir kaç haftadır sürekli kullandığım bir eyelinerdan bahsetmek istiyorum. Başlıktan anlaşıldığı gibi L'oreal Jel Eyeliner.
Aşağıdaki gibi altınlı siyahlı karton bir kutuda fırçasıyla beraber geliyor. Gayet şık. Arada Maybelline jel eyeliner ile bir kaç kıyaslamasını da yapıcam.
Loreal Jel Eyeliner
Ambalajı, altın ve siyah rengin uyumu harika olmuş. Gayet başarılı.

Loreal Paris

Yanında gelen fırçasına daha yakından bakalım,

Loreal eyeliner fırçası
Fırçası, gerçekten çok kullanışlı. İncecik çizgiler çekmeyi kolaylaştırıyor. Maybelline'inkini kullanışsız bulmuştum. Eliniz alışmadıysa dahi dudak fırçası olarak da güzel iş görüyor. Kapaklı olması sayesinde makyaj çantamda sık sık kendine yer buluyor.

Loreal gel eyeliner
Rengi gerçekten simsiyah. Maybelline'e göre daha siyah ama onun kadar mat değil, yarı mat olduğunu söyleyebilirim.

vaatleri.

Yapısı, yumuşacık. Yağ gibi kayıyor desem yeridir. Ancak kutunun arkasında verdiği vaatlere bakarsak, çok başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim! 
24 saat kalıcılık diyor, hızlı kuruyan formül diyor yukarıda gördüğünüz gibi. Lakin! bu eyeliner kesinlikle sabitlenmiyor. Günün her saati kontrol ediyorum parmaklarımla ve ta taa yerinden oynayıp anında dağılıyor. Zaten gün içinde göz kapağının katlanma bölgesine iz çıkarıyor.
Kalıcılığı evet uzun süreli ama ne yazık ki kuyruk kısmı ve gözün iç kısmında akıyor. Özellikle belirteyim ki benim gözlerim çok yaşarır yani bu eyelinera özel bir durum değil ama sizin de benim gibiyse muhtemelen akacaktır. Referans olarak The Balm'ın likit eyelinerı da akıyor bende. Ki benim en nefret ettiğim şey bu kısmı! Ya sen onca vaatlerle beni nasıl kandırırsın ey aylaynır -.-
Su katiyen geçirmiyor. Mutlaka çift fazlı göz makyaj çıkarıcısıyla veya yağlı bir çıkarıcıyla çıkarmanız gerekiyor. 



Loreal gel eyeliner içerik
Son olarak içeriğine bakalım, pek iç açıcı değil ama zaten içeriği temiz bir eyeliner bulamadım henüz. Benim alerjik olduğum talc da var içinde.(Gözlerimi kızartıyor bu madde ama bana özel bir durum.)

Peki atıp israf mı edeyim hayır :) Altına baz,baz üzerine de ten rengi bir far uygulayıp eyelinerı sürdüğümde herhangi bir akma yapmadı. Ama bu kadar üst üste iş yapmayı ne kadar sürdürürüm bilinmez :)

Kısacası tekrar almam. Sabitlenmediği için de size de tavsiye etmem. İndirimde 20-25 tl civarına düşüyor. İndirimsiz de 40 tl sanırım. Bence drugstore değil.


Fırçasının nasıl ince sürdüğünü görmek isteyenler için de rimel sürmeden göstermek istedim;

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ALIX AVIEN PARIS MAXILIP LIPSTICK NO.69

Sürekli buraya bir şeyler yazmak istesem de maalesef yoğunluklarımdan dolayı aktifçe kullanamıyorum! Bugün dinlenme biçimim olarak bloguma uzun zamandır kullandığım ve artık saçlarımın renginden dolayı artık beni soluk gösteren ama harika bu bebeği sizlere göstermeye geldim :) Belki çoktandır haberiniz var belki denemediniz. Denemeden önce bu yazımı okuduktan sonra karar verin diyorum :) Öncelikle; Alix Avien bu ruj için ne diyor; Özel formülü dudak çizgilerindeki görünümü azaltır ve  sık kullanımda dudaklarda %40'a kadar artmış bir dolgunluk verir. Yoğun nem verme özelliği ile de dudaklar %60 daha çok nem kazanır. Ben ne diyorum: ''AYNEN!'' Yani dolgunluk kısmını bilemiyorum alırken neler vaad ettiğine bakmadığım için dudaklarımın 4 ay önceki haliyle şimdiki halini kıyaslayamadım. Ancak o kadar güzel ki yapısı, adeta bir lipbalm gibi yumuşacık oldukça nem veren kremsi bir ruj. Renk skalası oldukça geniş, ben 69 numaralı içinde hafif pembelik b

MAC 187 FIRÇA

 Herkese yeniden merhaba :) Eminim bu fırçayı görmekten sıkıldınız. Ben de alırken pek fazla araştırmadım açıkçası çünkü adı duyulmuş her vlogger/blogger ın favorilerinden biri bu fırça idi. Bu fırça hakkında azıcık değişik şeyler söylemeye geldim. Ayrıca bu ilk MAC fırçam. Keşke böyle tanışmasaydık ? Boyutlarını tam anlayabilmek için elimde gösterdiğim bu fotoğrafla başlayalım mı yazıya :) ?

Benefit "Benetint" Dudak ve Yanak Mürekkebi

Yeniden merhaba herkese! Bugün sizlere eminim adını çokça duyduğunuz seveni kadar nefret edeni de çok olan, ambalajlarıyla hepimizi mest eden Benefit markasının renkli likitlerinden kırmızı olanı yani "Benetint"i anlatacağım. Ambalajı adeta büyük bir oje şişesi gibi. Kapağını açtığımızda uygulama aplikatörü de aşağıda gördüğünüz gibi bu benzerliğini koruyor. Kapağını açar açmaz burnunuza yoğun bir şekilde gül kokusu geliyor. Ve bu koku bir süre yanaklarınızda kalıyor. Biriyle tokalaşırken "yüzüne gül suyu mu sürdün?" sorusuna denk gelebilirsiniz benim gibi :) Kalıcılığı ise gerçekten beklediğimin çok üstünde bir başarıya sahip. Benim gibi gün içinde allık tazelemeyi sevmiyorsanız işte size göre bir allık! 10 saat yüzümde kıpırdamadan durdu.  Ayrıca ben yazları denize girerken sanki güneşten kızarmışım, tatlış tatlış olmuşum gibi bir görüntü istediğimde de güneş kreminden sonra hemen uyguluyorum suya bile girsem yoğunluğunu kaybetse de tama

Boomerang Üyesiyim

Bumerang - Yazarkafe