Ana içeriğe atla

Davines OI Conditioner || Tüm Saç Tipleri İçin Bakım Kremi

Herkese merhaba! Yeni yıla girerken kendisini blogunu ilk açtığı zamanlardan beri takip ettiğim, bayıldığım ChunliBeauty blogunun sahibesi Buse bana çok güzel bir kutuda hediyeler göndermişti :) Tekrar teşekkür edeyim buradan :) Yeni bir youtube kanalı açtı adresini de buraya bırakıyorum tıktık.. İçinde çok merak ettiğim Davines saç ürünleri de vardı. Düzenli olarak kullandığım, bitirdiğim bu saç bakım kreminden sizlere bahsetmek istiyorum bugün.
Davines Saç Bakım Kremi
Öncesinde söylemem gerekir ki saçlarım işlem görmüş boyalı bir saç. Ama asla ısıl işlemler uygulamıyorum. Ne yazık ki boyamadan önceki doğal saçlarım da çok kuruydu. Yapım böyle napalım :) Boyadıktan sonra ise ekstra bakım gerektireceğini biliyordum. Eğer sarışın olmak istiyorsanız ona bütçe ayırmanız gerektiğini unutmayın. Kısacası saçlarım gür,kuru,işlem görmüş.
Açıkçası büyük beklentilere girerek kullanmaya başladım. Bundan sonra bahsedeceğim Davines ürününden oldukça memnunum hatta ama bununla ne yazık ki barışamadık. Daha önce Bonacure, Kerastase ve neredeyse bütün market ürünlerini kullanmış biriyim bunlara göre yorum yapıyorum.
Kokusu bitki gibi ama rahatsızlık vermiyor. 
Yapısı ne katı ne sıvı. Belime kadar olan saçlarıma ortalama yarım avuç ürün alıyorum ve bu kadarcık ürün bile bana 1 ay yetti,her banyomda yaklaşık 10 dk beklettim saçımda. 
İçeriğinde silikon olduğu için sadece saç uçlarınıza uygulamalısınız çünkü saç derisine silikonlu ürünler geldiğinde gözenekleri tıkayıp saç dökülmesine sebep olabiliyor. Açıkçası söylemek gerekirse bir saç kreminin içinde silikon varsa bence ucuz ve pahalı ürünler birbirinin neredeyse aynısı etkiyi gösteriyor genellemesini rahatlıkla yapabilirim deneyimlerimden. Bu yüzden silikonsuz ürünlere istediği parayı veririm ama silikon varsa marketten 10 liraya almayı tercih ederim. 

Davines OI/OIL
Bu krem de saçları gerçekten duşta çok güzel yumuşatıyor, ancak bir kaç saat sonra saçlarım eski haline geliyor. Oysa benim beklediğim en azından bir gün saçlarımı nemli/yumuşak tutması. Normal saçlarınız varsa yeterli geleceğine eminim hatta kokusu da 2 gün rahat kalıyor ve güzel kokuyor ama benim gibi saç tipine sahipseniz bence uygun değil. Onun yerine gerçekten bayılarak kullandığım Bonacure bakım kremini tercih ederim. 


İçindekilere göz atmak isterseniz:
İçindekiler

Dediğim gibi her saç tipi için olduğunu söylese de yıpranmış saçlar için uygun değil ancak normal saçlar severek kullanır. Ben yenisini almayacağım, şimdilerde merak ettiğim Pyhto veya tekrar Bonacure almayı planlıyorım. 


250 ml fiyatı 90 lira.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ALIX AVIEN PARIS MAXILIP LIPSTICK NO.69

Sürekli buraya bir şeyler yazmak istesem de maalesef yoğunluklarımdan dolayı aktifçe kullanamıyorum! Bugün dinlenme biçimim olarak bloguma uzun zamandır kullandığım ve artık saçlarımın renginden dolayı artık beni soluk gösteren ama harika bu bebeği sizlere göstermeye geldim :) Belki çoktandır haberiniz var belki denemediniz. Denemeden önce bu yazımı okuduktan sonra karar verin diyorum :) Öncelikle; Alix Avien bu ruj için ne diyor; Özel formülü dudak çizgilerindeki görünümü azaltır ve  sık kullanımda dudaklarda %40'a kadar artmış bir dolgunluk verir. Yoğun nem verme özelliği ile de dudaklar %60 daha çok nem kazanır. Ben ne diyorum: ''AYNEN!'' Yani dolgunluk kısmını bilemiyorum alırken neler vaad ettiğine bakmadığım için dudaklarımın 4 ay önceki haliyle şimdiki halini kıyaslayamadım. Ancak o kadar güzel ki yapısı, adeta bir lipbalm gibi yumuşacık oldukça nem veren kremsi bir ruj. Renk skalası oldukça geniş, ben 69 numaralı içinde hafif pembelik b

MAC 187 FIRÇA

 Herkese yeniden merhaba :) Eminim bu fırçayı görmekten sıkıldınız. Ben de alırken pek fazla araştırmadım açıkçası çünkü adı duyulmuş her vlogger/blogger ın favorilerinden biri bu fırça idi. Bu fırça hakkında azıcık değişik şeyler söylemeye geldim. Ayrıca bu ilk MAC fırçam. Keşke böyle tanışmasaydık ? Boyutlarını tam anlayabilmek için elimde gösterdiğim bu fotoğrafla başlayalım mı yazıya :) ?

Benefit "Benetint" Dudak ve Yanak Mürekkebi

Yeniden merhaba herkese! Bugün sizlere eminim adını çokça duyduğunuz seveni kadar nefret edeni de çok olan, ambalajlarıyla hepimizi mest eden Benefit markasının renkli likitlerinden kırmızı olanı yani "Benetint"i anlatacağım. Ambalajı adeta büyük bir oje şişesi gibi. Kapağını açtığımızda uygulama aplikatörü de aşağıda gördüğünüz gibi bu benzerliğini koruyor. Kapağını açar açmaz burnunuza yoğun bir şekilde gül kokusu geliyor. Ve bu koku bir süre yanaklarınızda kalıyor. Biriyle tokalaşırken "yüzüne gül suyu mu sürdün?" sorusuna denk gelebilirsiniz benim gibi :) Kalıcılığı ise gerçekten beklediğimin çok üstünde bir başarıya sahip. Benim gibi gün içinde allık tazelemeyi sevmiyorsanız işte size göre bir allık! 10 saat yüzümde kıpırdamadan durdu.  Ayrıca ben yazları denize girerken sanki güneşten kızarmışım, tatlış tatlış olmuşum gibi bir görüntü istediğimde de güneş kreminden sonra hemen uyguluyorum suya bile girsem yoğunluğunu kaybetse de tama

Boomerang Üyesiyim

Bumerang - Yazarkafe