Ana içeriğe atla

Urban Decay Naked Far Paleti İnceleme

Herkese yeniden merhaba!

Duyduk duymadık demeyin, Urban Decay markası sonunda Türkiye'ye geldi. Sephoralarda Nisan başı gibi satışa sunulacakmış. Gerçi biz makyaj delileri çoktan bir yolunu bulup aldık bile! Böylesine yok satan, yabancı youtuberların bayıla bayıla anlattığı bu palet sahiden öyle mi? 

Kafalarda Naked 1 mi 2 mi 3 mü diye sorular dolaşıp duruyor eminim :)

Resim yazısı ekle


Bugün anlatacağım far paleti UD nin Naked serisinin ilk üyesi. Kutusundan çıkardığımızda çok şık acı kahve kadife bir ambalaj gözlerimi kamaştırdı. 
Urban Decay Naked Palette
  • İçerisinde 12 adet far ve 1 adet çift taraflı fırça. 
    Resim yazısı ekle
  • Yanında da markanın sahip olduğu her çeşit göz bazının deneme boyu ile geliyor. Toplam 4 tane.

Paletin içine bakalım.
  • Genel bir bakış atarsak özellikle 8 tanesi doğal tonlardan oluşurken 4 tanesi makyajı gece makyajına çevirebilecek özellikte.
Öncelikle içinden çıkan fırçayı kısaca yorumlamak gerekirse ;
Naked Far Paleti

Bir tarafı gördüğünüz gibi düz, oldukça sert. Ben bununla metalik farları yoğun uygulamak için kullanıyorum. Sadece pıt pıt hareketi yapmaya uygun aksi takdirde gözü çıkarabilir :)
Resim yazısı ekle

Diğer tarafı karıştırma fırçası niyetine yapmışlar ama bununla karıştırmak pek mümkün değil, çok sert. Seyahatlerde zor durumda kalınırsa belki kullanılır. Ama yok yahu çok sert!

Şimdi dilerseniz renklerin her birine tek tek yakından bakalım, sonra da benim yorumlarıma geçelim. Soldan sağa doğru:
Virgin-Sin-Naked-Sidecar
Virgin: Işıltılı, açık bej rengi. Göz pınarlarına çok yakışıyor ve zarif bir ışıltı katıyor. Islak kullanıldığında çok daha ışıltılı duruyor. 
Sin: Virgin renginden en büyük farkı pembelik barındırması ve ışıltıdan ziyade daha frost yapıda olması. Tüm göz kapağına kullandığım gibi yine göz pınarlarında severek kullanıyorum. Sadece bu rengi isterseniz tekli far şeklinde de satılıyor.
Naked: Palette en sevdiğim renk. Yapısı mat ve yumuşacık. Rengi ise açık bej-kahve diyebilirim. Her gün kullansam sıkılmam. Sanırım ilk bitireceğim renk de bu olacak :) 
Sidecar: Bu far diğerlerine göre bir tık sert ve yapısı simli olduğu için yüze dökülme yapıyor. Rengi bronz olarak tanımlayabilirim. 



Buck-Half Baked-Smog-Darkhorse
Buck: Bu renk sanki Naked renginin oldukça koyu versiyonu gibi. Alt tonları aynı, koyu bej kahve. Yapısı mat. Burada mat renkleri bitirmiş oluyoruz.
Half Baked: Sıcak tonlu bir altın rengi. Metalik yapıda, klasik yılbaşı makyajı geliyor aklıma bunu görünce :)
Smog: Bu far da ışıltılı/metalik bir bronz. Koyu bir bronz tabi. 
Darkhorse: Yine içinde altın ışıltı olan koyu bir çikolata kahve.
Toasted-Hustle-Creep-Gunmetal
Toasted: Pembeliği baskın olsa da içinde bir tık kahverengi olan ışıltılı yapıda bir renk daha.
Hustle: İçinde hem mürdümlük hem kahvelik olan koyu bir renk. Işıltılı ancak diğerleri kadar yoğun değil hafif ışıltılı.
Toasted-Hustle-Creep-Gunmetal
Creep: Çok koyu ışıltılı (düğün simli) bir füme. Ben bunu eyeliner olarak kullanıyorum.
Gunmetal: Palet hep doğal tonlarda oldu içine bi değişiklik atalım demişler de bence olmamış. Bu renk ise hem mavilik hem grilik barındıran ışıltısı oldukça belli (hatta sim) duochrome bir far. Yine eyeliner olarak kullanıyorum. İsraf etmemek adına :D


Paletteki renklere değindikten sonra benim yorumlarıma gelirsek;
Palette sadece 2 adet mat renk var, ikisinin de alt tonu aynı. Ben göz makyajında mat görünümü çok seviyorum, ışıltıyı sevmiyorum diyorsanız sizin için gereksiz bir palet. Çünkü gerçekten çok ışıltılılar. Onun yerine Naked Basics paleti öneririm.
The Balm paletler hepimizde var sanıyorum ki, benim onlarla en büyük sorunum palette harika duran bir renk göze aktarıldığında paletteki gibi durmuyor. Bu palette en sevdiğim özellik ise yapısı aynen palette nasılsa göze de o şekilde geçiyor.
Tozutma az da olsa mevcut.
Bazı farlar dökülme yapıyor; Sidecar gibi.
Sıcak tonlar denilse de bu palet için bence natural demek daha doğru olur.
Yapısını çok sevdim. Çok kolay dağılıyorlar.
Bazsız kalıcılıkları 5 saat kadar. Bazlı ise 12 saat kıpırdamadı yerinden!
Elinizde bu tonlarda bir palet yok ise gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Ama çok fazla doğal tonda farlarım var diyorsanız bence es geçin.


Ben sevgili Gülnur sayesinde kavuşmuştum bu palete, onun blogu için tıktık.. Muhtemelen fiyatı 150-190 TL arası olur diye düşünüyorum. İhtiyaçlarınız doğrultusunda alışverişler yapmanızı diliyorum :)

Hoşça kalın!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ALIX AVIEN PARIS MAXILIP LIPSTICK NO.69

Sürekli buraya bir şeyler yazmak istesem de maalesef yoğunluklarımdan dolayı aktifçe kullanamıyorum! Bugün dinlenme biçimim olarak bloguma uzun zamandır kullandığım ve artık saçlarımın renginden dolayı artık beni soluk gösteren ama harika bu bebeği sizlere göstermeye geldim :) Belki çoktandır haberiniz var belki denemediniz. Denemeden önce bu yazımı okuduktan sonra karar verin diyorum :) Öncelikle; Alix Avien bu ruj için ne diyor; Özel formülü dudak çizgilerindeki görünümü azaltır ve  sık kullanımda dudaklarda %40'a kadar artmış bir dolgunluk verir. Yoğun nem verme özelliği ile de dudaklar %60 daha çok nem kazanır. Ben ne diyorum: ''AYNEN!'' Yani dolgunluk kısmını bilemiyorum alırken neler vaad ettiğine bakmadığım için dudaklarımın 4 ay önceki haliyle şimdiki halini kıyaslayamadım. Ancak o kadar güzel ki yapısı, adeta bir lipbalm gibi yumuşacık oldukça nem veren kremsi bir ruj. Renk skalası oldukça geniş, ben 69 numaralı içinde hafif pembelik b

MAC 187 FIRÇA

 Herkese yeniden merhaba :) Eminim bu fırçayı görmekten sıkıldınız. Ben de alırken pek fazla araştırmadım açıkçası çünkü adı duyulmuş her vlogger/blogger ın favorilerinden biri bu fırça idi. Bu fırça hakkında azıcık değişik şeyler söylemeye geldim. Ayrıca bu ilk MAC fırçam. Keşke böyle tanışmasaydık ? Boyutlarını tam anlayabilmek için elimde gösterdiğim bu fotoğrafla başlayalım mı yazıya :) ?

Benefit "Benetint" Dudak ve Yanak Mürekkebi

Yeniden merhaba herkese! Bugün sizlere eminim adını çokça duyduğunuz seveni kadar nefret edeni de çok olan, ambalajlarıyla hepimizi mest eden Benefit markasının renkli likitlerinden kırmızı olanı yani "Benetint"i anlatacağım. Ambalajı adeta büyük bir oje şişesi gibi. Kapağını açtığımızda uygulama aplikatörü de aşağıda gördüğünüz gibi bu benzerliğini koruyor. Kapağını açar açmaz burnunuza yoğun bir şekilde gül kokusu geliyor. Ve bu koku bir süre yanaklarınızda kalıyor. Biriyle tokalaşırken "yüzüne gül suyu mu sürdün?" sorusuna denk gelebilirsiniz benim gibi :) Kalıcılığı ise gerçekten beklediğimin çok üstünde bir başarıya sahip. Benim gibi gün içinde allık tazelemeyi sevmiyorsanız işte size göre bir allık! 10 saat yüzümde kıpırdamadan durdu.  Ayrıca ben yazları denize girerken sanki güneşten kızarmışım, tatlış tatlış olmuşum gibi bir görüntü istediğimde de güneş kreminden sonra hemen uyguluyorum suya bile girsem yoğunluğunu kaybetse de tama

Boomerang Üyesiyim

Bumerang - Yazarkafe