Ana içeriğe atla

L'ORÉAL || True Match Concealer "01 Ivory"

Herkese yeniden merhaba!

Ekim ayını resmen bitirmek üzereyiz! Her mevsimi sevsem de yaz'ın bende ayrıcalığı vardır. Bu yüzden ben de ağaçlar gibi yapraklarımı sararttım azıcık depreştim..


Bugün de 2 kutu bitirdiğim (daha doğrusu ilki yarılandığında bozulmuştu) , yorum yapabilecek düzeyde olduğumu düşündüğüm bu kapatıcıdan bahsedicem :) Hatta daha sonra bir bu kadar popüler olan Note markasının Full Coverage kapatıcısıyla karşılaştırmayı düşünüyorum..





  • Öncelikle lipgloss ambalajlarına benzer bir ambalajda geliyor. Aplikatörüyle üçgen çizip nemli süngerle dağıtıyorum. Böylelikle fazla ürün emiliyor.
  • Yapısı kalın ve yoğun olmasına rağmen orta kapatıcılık veriyor.  Eğer göz altlarınızda büyük bir sorun yoksa es geçebilirsiniz. Onun yerine azıcık kapatıcılık veren Loreal'in Lumi Maqigue aydınlatıcı kalemini tavsiye ederim..
Renk skalasında benim gördüğüm kadarıyla 5 renk var ve renkler epey açık tonda. Hayatımda ilk kez kendi ten rengimden açık kapatıcı ile karşılaştım diyebilirim :) Tüm renkler sarı alt tonlu. Bu sayede kapatmakla kalmayıp aydınlatma işlemini de oldukça iyi yapıyor.
Loreal True Match Concealer 

  • Eğer göz altlarınızda yoğun koyuluk varsa memnun kalacağınıza eminim renk alt tonu sarı olduğundan. Morluklar içinse altından mutlaka bir corrector uygulamalısınız tek başına morlukları kapatmıyor.
  • Biraz kurutma yapıyor ancak altından ince bir göz altı kremiyle dengeleniyor.
  • Fondöteni gibi bu da pudra bitişli olduğundan gün içinde az da olsa çizgilere doluyor. Mutlaka sabitlenmesi gerekmese de ben sabitleyenlerdenim..

Göz kapaklarımda dahil dağıtılmış hali. Sağ alt yakın çekim. Filtre yoktur.
Blended it with damp Beauty Blender. No filter.
  • Ben sırf aydınlatmak için kullandığımdan kendi ten rengimden açık ton almıştım ancak sizin morluklarınız varsa ten renginizle birebir veya bir tık koyu rengini almalısınız. Aksi takdirde ten renginizden açık tondaki kapatıcılar göz altı morluklarını gri gösterir ki en sevilmeyen makyaj hatalarından biridir..
  • Sivilce lekelerini kapatmakta da oldukça başarılı ancak 5-6 saat sonra etkisini kaybediyor.
  • Bu kapatıcıyla iyi anlaşmanın tek yolu çok az miktarda uygulamak ve nemli bir süngerle iyice ciltle kaynaştırmak.
  • Benim için en kötü özelliği yokmuş gibi durmaması, pütürlü duruşu ve bunların üstüne varlığını gün içinde hep hissettirmesi.


Fiyatı ben aldıktan sonraları oldukça artıp (nitekim ben 15 liraya almıştım!) şimdilerde 30 lira olmuş. Makyajda daha doğal görünümden yana olduğum için bana fazla yapay duruşlu geldiğinden tekrar satın almayı düşünmüyorum..  Yine de 10 üzerinden 7.5 lik bir ürün olduğunu düşünüyorum! 




Yorumlar

  1. lumi magici alıp denemek istiyorum bunu çok beğenemedim gidip gelip deneyip..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ALIX AVIEN PARIS MAXILIP LIPSTICK NO.69

Sürekli buraya bir şeyler yazmak istesem de maalesef yoğunluklarımdan dolayı aktifçe kullanamıyorum! Bugün dinlenme biçimim olarak bloguma uzun zamandır kullandığım ve artık saçlarımın renginden dolayı artık beni soluk gösteren ama harika bu bebeği sizlere göstermeye geldim :) Belki çoktandır haberiniz var belki denemediniz. Denemeden önce bu yazımı okuduktan sonra karar verin diyorum :) Öncelikle; Alix Avien bu ruj için ne diyor; Özel formülü dudak çizgilerindeki görünümü azaltır ve  sık kullanımda dudaklarda %40'a kadar artmış bir dolgunluk verir. Yoğun nem verme özelliği ile de dudaklar %60 daha çok nem kazanır. Ben ne diyorum: ''AYNEN!'' Yani dolgunluk kısmını bilemiyorum alırken neler vaad ettiğine bakmadığım için dudaklarımın 4 ay önceki haliyle şimdiki halini kıyaslayamadım. Ancak o kadar güzel ki yapısı, adeta bir lipbalm gibi yumuşacık oldukça nem veren kremsi bir ruj. Renk skalası oldukça geniş, ben 69 numaralı içinde hafif pembelik b

MAC 187 FIRÇA

 Herkese yeniden merhaba :) Eminim bu fırçayı görmekten sıkıldınız. Ben de alırken pek fazla araştırmadım açıkçası çünkü adı duyulmuş her vlogger/blogger ın favorilerinden biri bu fırça idi. Bu fırça hakkında azıcık değişik şeyler söylemeye geldim. Ayrıca bu ilk MAC fırçam. Keşke böyle tanışmasaydık ? Boyutlarını tam anlayabilmek için elimde gösterdiğim bu fotoğrafla başlayalım mı yazıya :) ?

Benefit "Benetint" Dudak ve Yanak Mürekkebi

Yeniden merhaba herkese! Bugün sizlere eminim adını çokça duyduğunuz seveni kadar nefret edeni de çok olan, ambalajlarıyla hepimizi mest eden Benefit markasının renkli likitlerinden kırmızı olanı yani "Benetint"i anlatacağım. Ambalajı adeta büyük bir oje şişesi gibi. Kapağını açtığımızda uygulama aplikatörü de aşağıda gördüğünüz gibi bu benzerliğini koruyor. Kapağını açar açmaz burnunuza yoğun bir şekilde gül kokusu geliyor. Ve bu koku bir süre yanaklarınızda kalıyor. Biriyle tokalaşırken "yüzüne gül suyu mu sürdün?" sorusuna denk gelebilirsiniz benim gibi :) Kalıcılığı ise gerçekten beklediğimin çok üstünde bir başarıya sahip. Benim gibi gün içinde allık tazelemeyi sevmiyorsanız işte size göre bir allık! 10 saat yüzümde kıpırdamadan durdu.  Ayrıca ben yazları denize girerken sanki güneşten kızarmışım, tatlış tatlış olmuşum gibi bir görüntü istediğimde de güneş kreminden sonra hemen uyguluyorum suya bile girsem yoğunluğunu kaybetse de tama

Boomerang Üyesiyim

Bumerang - Yazarkafe