Ana içeriğe atla

Bourjois Healthy Mix Fondöten No.51

Herkese yeniden merhaba! 

Geçen sene bu zamanlar, bölgesel kuruluk yaşayan cildime uygun nemlendirici özelliği de bulunan talcsız bi fondü arıyordum. Tam da o sırada arkadaşımda bu fondöteni gördüm ve kullanmadığı için bana devredebilceğini söyledi. Aldığımda %70 i doluydu, hala içinde %20 si olsa da yapısı bozulduğundan çöpe gidiyor benimki. Gitmeden de size yorumlamak istedim.

Bourjois ülkemizde satılırken (artık satılmıyor), plastik bir şişeye sahipti bu fondöten. Daha sona hem ambalajı hem de formülasyonu yenilendi. Eskisine göre daha nemlendiricili ve mat olmayan bir görünüm sunuyor.

Bourjois Healthy Mix New Version, Beauty Blender

Cam şişede gelmesini daha hijyenik bulduğumdam sevdim. Klasik fondöten miktarı; 30 ml ürün içeriyor. 

Pompalı olması elbette bir artı. 
Yapısı orta yoğunlukta bir krem gibi, akışkan değil. 

Çok kalın yapıda olmasa da ince değil ve yüzünüze fondöten sürdüğünüz çok belli oluyor. Cildimin kuru bölgelerini ne yazık ki öne çıkarıyor. Bu yüzden bitirmeden bozulanlar kervanına katılmasında haksız değilim. 
Gözenekleri tıkayan ya da ortaya çıkaran bir yapısı olmaması artısı.
Kullanımım boyunca nemli süngerle en ince hale getirerek kullanmaya çalıştım. En güzel bu şekilde dursa da o sevdiğim "fondöten sürmedim benim cildim böyle" kandırmacasını bununla yaşamak imkansız :) 
1 pompa ve dağıtılmış hali.
51 numaralı rengi benim kışları nc15ten açık olan tenime minicik azıcık koyu olsa da yazdan çıkmış halime oldukça uygun. Rengi pembe alt tonlu değil, sarı da değil, nötr diyebiliriz. Aşağıda bilindik bir kaç fondötenle alt tonunu kıyasladım:
LR: Soldan Sağa: NARS 'Siberia', Bourjois H.M. 51, Absolution 'medium', Absolution 'light'

 Kapatıcılığı orta. 

Kalıcılığı ise 5-6 saat oldu bende maximum. 

Kısacası benim için olmasa da olur dediğim, abartılacak bir özelliğini göremediğim bir ürün oldu. Kullananlar olduysa yorumlarını merak ediyorum :)

Sevgiler,
Merv

Yorumlar

  1. Fondöten sürüldüğü belli oluyor demişsin bu direkt eledi bu ürünü benim için. Daha ince yapılı olmasını tercih ederdim, güzel inceleme olmuş, teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ALIX AVIEN PARIS MAXILIP LIPSTICK NO.69

Sürekli buraya bir şeyler yazmak istesem de maalesef yoğunluklarımdan dolayı aktifçe kullanamıyorum! Bugün dinlenme biçimim olarak bloguma uzun zamandır kullandığım ve artık saçlarımın renginden dolayı artık beni soluk gösteren ama harika bu bebeği sizlere göstermeye geldim :) Belki çoktandır haberiniz var belki denemediniz. Denemeden önce bu yazımı okuduktan sonra karar verin diyorum :) Öncelikle; Alix Avien bu ruj için ne diyor; Özel formülü dudak çizgilerindeki görünümü azaltır ve  sık kullanımda dudaklarda %40'a kadar artmış bir dolgunluk verir. Yoğun nem verme özelliği ile de dudaklar %60 daha çok nem kazanır. Ben ne diyorum: ''AYNEN!'' Yani dolgunluk kısmını bilemiyorum alırken neler vaad ettiğine bakmadığım için dudaklarımın 4 ay önceki haliyle şimdiki halini kıyaslayamadım. Ancak o kadar güzel ki yapısı, adeta bir lipbalm gibi yumuşacık oldukça nem veren kremsi bir ruj. Renk skalası oldukça geniş, ben 69 numaralı içinde hafif pembelik b

MAC 187 FIRÇA

 Herkese yeniden merhaba :) Eminim bu fırçayı görmekten sıkıldınız. Ben de alırken pek fazla araştırmadım açıkçası çünkü adı duyulmuş her vlogger/blogger ın favorilerinden biri bu fırça idi. Bu fırça hakkında azıcık değişik şeyler söylemeye geldim. Ayrıca bu ilk MAC fırçam. Keşke böyle tanışmasaydık ? Boyutlarını tam anlayabilmek için elimde gösterdiğim bu fotoğrafla başlayalım mı yazıya :) ?

Benefit "Benetint" Dudak ve Yanak Mürekkebi

Yeniden merhaba herkese! Bugün sizlere eminim adını çokça duyduğunuz seveni kadar nefret edeni de çok olan, ambalajlarıyla hepimizi mest eden Benefit markasının renkli likitlerinden kırmızı olanı yani "Benetint"i anlatacağım. Ambalajı adeta büyük bir oje şişesi gibi. Kapağını açtığımızda uygulama aplikatörü de aşağıda gördüğünüz gibi bu benzerliğini koruyor. Kapağını açar açmaz burnunuza yoğun bir şekilde gül kokusu geliyor. Ve bu koku bir süre yanaklarınızda kalıyor. Biriyle tokalaşırken "yüzüne gül suyu mu sürdün?" sorusuna denk gelebilirsiniz benim gibi :) Kalıcılığı ise gerçekten beklediğimin çok üstünde bir başarıya sahip. Benim gibi gün içinde allık tazelemeyi sevmiyorsanız işte size göre bir allık! 10 saat yüzümde kıpırdamadan durdu.  Ayrıca ben yazları denize girerken sanki güneşten kızarmışım, tatlış tatlış olmuşum gibi bir görüntü istediğimde de güneş kreminden sonra hemen uyguluyorum suya bile girsem yoğunluğunu kaybetse de tama

Boomerang Üyesiyim

Bumerang - Yazarkafe